Jistě to zná spousta z Vás. Na poslední chvíli potřebujete napsat email a nezřídka se stane, že do zprávy zapomenete dodat potřebné informace. Můžou to být např. přílohy a co je snad nejhorší tak do zprávy nasekáte zbytečné chyby, či překlepy.
Jak pak taková zpráva vypadá, když je adresována vašemu obchodnímu partnerovi. Nebo třeba výše postavenému vedoucímu a co je snad nejhorší tak budoucímu zaměstnavateli?
Odesílatel takového zprávy se pak neukazujete v nejlepším světle. V lepším případě je to pouze trapné a v tom horším Vás to může stát obchodní kontrakt, nebo nedej bože Vaší práci.
Přitom pro uživatele kancelářského balíku od Microsoftu, konkrétně pro emailového klienta máme jednoduché řešení. Tím je možnost pozdržení odesílaných zpráv. Které si můžete ještě X minut od kliknutí na „odeslat“, překontrolovat, případně jejich odeslání zamezit.
Menší návod níže Vám pomůže s nastavením těchto podmínek.
1) Na spuštěném MS Outlook vyberem položku „soubor“
2) Zvolíme „Pravidla a upozornění
3) Zvolíme „nové pravidlo“
4) Zvolíme možnost „Použít pravidlo na přijaté zprávy“
5) První volbu jen proklikneme volbou „Další“
6) Zvolíme možnost „Pozdržet doručení o počet min.
7) Klikneme položku „počet“ a zvolíme o kolik chceme odesílání pozdržet.
8) Klikneme na další a pravidlo uložíme.
Na obrázku, který máme na obrázku je nastaveno zpoždění odeslání o 1min.
V případě dotazu se ptejte na info@mekit.cz